SO
- Startpagina SO
- Structuur SO
- 1e graad SO
- 3e graad SO
- 7e jaren
- Scholenzoeker SO
- Scholen en infomomenten
- Duaal leren
- Leren & werken
- OKAN
- Zoek studierichting
- Zoeken via studiedomeinen
- Zoeken via finaliteiten
- Zoeken via studiegebied
- Zoeken via belangstelling
- Studierendement
- Examencommissie SO
- -18j + buiten Vlaanderen
- Internaten
- Rapport schoolverlaters VDAB
- Privé-scholen
- Info voor schoolverlaters
- Keuzerooster
- Filmpjes
- Doorlichtingsverslagen
BuSO
Decorateur van textiel - Syntra leertijd
Opleiding "Decorateur van textiel"
In de lessen ontvang je alle informatie over de technieken en hedendaagse ontwerpers.
Een zeer complete cursus waarvoor je op het einde een certificaat als decorateur van textielstoffen ontvangt.
( deze opleiding wordt soms ook textieldesigner genoemd)
Voor deze duale opleiding kan de school een aanloopfase organiseren.
Tijdens de aanloopfase word je voorbereid op de instap in duaal leren.
Er wordt een individueel traject voor jou uitgewerkt. Duur en inhoud van de aanloopfase liggen niet vast.
De aanloopfase kan je maar volgen als je van de klassenraad, na screening, het bindend advies: ‘Aanloopfase’ hebt gekregen. Meer info op school.
Waar kan ik "Decorateur van textiel" volgen? |
||||||||||||
|
Decorateur van textiel - Syntra leertijd |
Opleiding "Decorateur van textiel"
In de lessen ontvang je alle informatie over de technieken en hedendaagse ontwerpers.
Een zeer complete cursus waarvoor je op het einde een certificaat als decorateur van textielstoffen ontvangt.
( deze opleiding wordt soms ook textieldesigner genoemd)
Voor deze duale opleiding kan de school een aanloopfase organiseren.
Tijdens de aanloopfase word je voorbereid op de instap in duaal leren.
Er wordt een individueel traject voor jou uitgewerkt. Duur en inhoud van de aanloopfase liggen niet vast.
De aanloopfase kan je maar volgen als je van de klassenraad, na screening, het bindend advies: ‘Aanloopfase’ hebt gekregen. Meer info op school.
Waar kan ik "Decorateur van textiel" volgen? |
||||||||||||
|