SO
- Startpagina SO
- Structuur SO
- 1e graad SO
- 3e graad SO
- 7e jaren
- Scholenzoeker SO
- Scholen en infomomenten
- Duaal leren
- Leren & werken
- OKAN
- Zoek studierichting
- Zoeken via studiedomeinen
- Zoeken via finaliteiten
- Zoeken via studiegebied
- Zoeken via belangstelling
- Studierendement
- Examencommissie SO
- -18j + buiten Vlaanderen
- Internaten
- Rapport schoolverlaters VDAB
- Privé-scholen
- Info voor schoolverlaters
- Keuzerooster
- Filmpjes
- Doorlichtingsverslagen
BuSO
Wijnhandelaar-sommelier - Syntra leertijd
Opleiding "Wijnhandelaar-sommelier"
Deze opleiding leidt op tot wijnhandelaars-sommeliers die de ambitie hebben een eigen wijnspeciaalzaak uit te baten.
In de opleiding komt naast een uitgebreide assortimentskennis het administratief, algemeen en commercieel beleid aan bod.
Voor deze duale opleiding kan de school een aanloopfase organiseren.
Tijdens de aanloopfase word je voorbereid op de instap in duaal leren.
Er wordt een individueel traject voor jou uitgewerkt. Duur en inhoud van de aanloopfase liggen niet vast.
De aanloopfase kan je maar volgen als je van de klassenraad, na screening, het bindend advies: ‘Aanloopfase’ hebt gekregen. Meer info op school.
Waar kan ik "Wijnhandelaar-sommelier" volgen? |
||||||||||||||||||||||||
|
Wijnhandelaar-sommelier - Syntra leertijd |
Opleiding "Wijnhandelaar-sommelier"
Deze opleiding leidt op tot wijnhandelaars-sommeliers die de ambitie hebben een eigen wijnspeciaalzaak uit te baten.
In de opleiding komt naast een uitgebreide assortimentskennis het administratief, algemeen en commercieel beleid aan bod.
Voor deze duale opleiding kan de school een aanloopfase organiseren.
Tijdens de aanloopfase word je voorbereid op de instap in duaal leren.
Er wordt een individueel traject voor jou uitgewerkt. Duur en inhoud van de aanloopfase liggen niet vast.
De aanloopfase kan je maar volgen als je van de klassenraad, na screening, het bindend advies: ‘Aanloopfase’ hebt gekregen. Meer info op school.
Waar kan ik "Wijnhandelaar-sommelier" volgen? |
||||||||||||||||||||||||
|