SO
- Startpagina SO
- Structuur SO
- 1e graad SO
- 3e graad SO
- 7e jaren
- Scholenzoeker SO
- Scholen en infomomenten
- Duaal leren
- Leren & werken
- OKAN
- Zoek studierichting
- Zoeken via studiedomeinen
- Zoeken via finaliteiten
- Zoeken via studiegebied
- Zoeken via belangstelling
- Studierendement
- Examencommissie SO
- -18j + buiten Vlaanderen
- Internaten
- Rapport schoolverlaters VDAB
- Privé-scholen
- Info voor schoolverlaters
- Keuzerooster
- Filmpjes
- Doorlichtingsverslagen
BuSO
Reisleider Europa - Syntra leertijd
Opleiding "Reisleider Europa"
Deze opleiding reisleider Europa beoogt de basisvorming van vakbekwame, zelfstandige reisleiders die groepstoerisme professioneel kunnen verzorgen voor zowel buitenlandse bezoekers in Vlaanderen als voor Vlamingen/Nederlandstaligen in het buitenland.
Voor deze duale opleiding kan de school een aanloopfase organiseren.
Tijdens de aanloopfase word je voorbereid op de instap in duaal leren.
Er wordt een individueel traject voor jou uitgewerkt. Duur en inhoud van de aanloopfase liggen niet vast.
De aanloopfase kan je maar volgen als je van de klassenraad, na screening, het bindend advies: ‘Aanloopfase’ hebt gekregen. Meer info op school.
Waar kan ik "Reisleider Europa" volgen? |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Reisleider Europa - Syntra leertijd |
Opleiding "Reisleider Europa"
Deze opleiding reisleider Europa beoogt de basisvorming van vakbekwame, zelfstandige reisleiders die groepstoerisme professioneel kunnen verzorgen voor zowel buitenlandse bezoekers in Vlaanderen als voor Vlamingen/Nederlandstaligen in het buitenland.
Voor deze duale opleiding kan de school een aanloopfase organiseren.
Tijdens de aanloopfase word je voorbereid op de instap in duaal leren.
Er wordt een individueel traject voor jou uitgewerkt. Duur en inhoud van de aanloopfase liggen niet vast.
De aanloopfase kan je maar volgen als je van de klassenraad, na screening, het bindend advies: ‘Aanloopfase’ hebt gekregen. Meer info op school.
Waar kan ik "Reisleider Europa" volgen? |
||||||||||||||||||||||||||||
|