SO
- Startpagina SO
- Structuur SO
- 1e graad SO
- 3e graad SO
- 7e jaren
- Scholenzoeker SO
- Scholen en infomomenten
- Duaal leren
- Leren & werken
- OKAN
- Zoek studierichting
- Zoeken via studiedomeinen
- Zoeken via finaliteiten
- Zoeken via studiegebied
- Zoeken via belangstelling
- Studierendement
- Examencommissie SO
- -18j + buiten Vlaanderen
- Internaten
- Rapport schoolverlaters VDAB
- Privé-scholen
- Info voor schoolverlaters
- Keuzerooster
- Filmpjes
- Doorlichtingsverslagen
BuSO
PC-technicus - Syntra leertijd
Opleiding "PC-technicus"
De PC-technicus kent alle eigenschappen van de PC en kan deze inschakelen in een beroeps- en thuisomgeving. De PC-technicus werkt als zelfstandige of voor een KMO met alle mogelijke PC-configuraties.
Ook herstellingen van oudere systemen behoren tot het takenpakket.
Voor deze duale opleiding kan de school een aanloopfase organiseren.
Tijdens de aanloopfase word je voorbereid op de instap in duaal leren.
Er wordt een individueel traject voor jou uitgewerkt. Duur en inhoud van de aanloopfase liggen niet vast.
De aanloopfase kan je maar volgen als je van de klassenraad, na screening, het bindend advies: ‘Aanloopfase’ hebt gekregen. Meer info op school.
Waar kan ik "PC-technicus" volgen? |
||||||||||||||||||||||||||||
|
PC-technicus - Syntra leertijd |
Opleiding "PC-technicus"
De PC-technicus kent alle eigenschappen van de PC en kan deze inschakelen in een beroeps- en thuisomgeving. De PC-technicus werkt als zelfstandige of voor een KMO met alle mogelijke PC-configuraties.
Ook herstellingen van oudere systemen behoren tot het takenpakket.
Voor deze duale opleiding kan de school een aanloopfase organiseren.
Tijdens de aanloopfase word je voorbereid op de instap in duaal leren.
Er wordt een individueel traject voor jou uitgewerkt. Duur en inhoud van de aanloopfase liggen niet vast.
De aanloopfase kan je maar volgen als je van de klassenraad, na screening, het bindend advies: ‘Aanloopfase’ hebt gekregen. Meer info op school.
Waar kan ik "PC-technicus" volgen? |
||||||||||||||||||||||||||||
|