SO
- Startpagina SO
- Structuur SO
- 1e graad SO
- 3e graad SO
- 7e jaren
- Scholenzoeker SO
- Scholen en infomomenten
- Duaal leren
- Leren & werken
- OKAN
- Zoek studierichting
- Zoeken via studiedomeinen
- Zoeken via finaliteiten
- Zoeken via studiegebied
- Zoeken via belangstelling
- Studierendement
- Examencommissie SO
- -18j + buiten Vlaanderen
- Internaten
- Rapport schoolverlaters VDAB
- Privé-scholen
- Info voor schoolverlaters
- Keuzerooster
- Filmpjes
- Doorlichtingsverslagen
BuSO
Renovatiecoördinator - Syntra leertijd
Opleiding "Renovatiecoördinator"
De opleiding leidt op tot een ondernemer die innovatieve en vernieuwende diensten in renovatie voor particuliere woningbouw aanbiedt, opegbouwd vanuit een combinatie van kennis, knowhow en technologieën in de bouw, elektro, HVAC en industriële technieken.
Voor deze duale opleiding kan de school een aanloopfase organiseren.
Tijdens de aanloopfase word je voorbereid op de instap in duaal leren.
Er wordt een individueel traject voor jou uitgewerkt. Duur en inhoud van de aanloopfase liggen niet vast.
De aanloopfase kan je maar volgen als je van de klassenraad, na screening, het bindend advies: ‘Aanloopfase’ hebt gekregen. Meer info op school.
Waar kan ik "Renovatiecoördinator" volgen? |
||||||||||||||||||||
|
Renovatiecoördinator - Syntra leertijd |
Opleiding "Renovatiecoördinator"
De opleiding leidt op tot een ondernemer die innovatieve en vernieuwende diensten in renovatie voor particuliere woningbouw aanbiedt, opegbouwd vanuit een combinatie van kennis, knowhow en technologieën in de bouw, elektro, HVAC en industriële technieken.
Voor deze duale opleiding kan de school een aanloopfase organiseren.
Tijdens de aanloopfase word je voorbereid op de instap in duaal leren.
Er wordt een individueel traject voor jou uitgewerkt. Duur en inhoud van de aanloopfase liggen niet vast.
De aanloopfase kan je maar volgen als je van de klassenraad, na screening, het bindend advies: ‘Aanloopfase’ hebt gekregen. Meer info op school.
Waar kan ik "Renovatiecoördinator" volgen? |
||||||||||||||||||||
|