SO
- Startpagina SO
- Structuur SO
- 1e graad SO
- 3e graad SO
- 7e jaren
- Scholenzoeker SO
- Scholen en infomomenten
- Duaal leren
- Leren & werken
- OKAN
- Zoek studierichting
- Zoeken via studiedomeinen
- Zoeken via finaliteiten
- Zoeken via studiegebied
- Zoeken via belangstelling
- Studierendement
- Examencommissie SO
- -18j + buiten Vlaanderen
- Internaten
- Rapport schoolverlaters VDAB
- Privé-scholen
- Info voor schoolverlaters
- Keuzerooster
- Filmpjes
- Doorlichtingsverslagen
BuSO
Medewerker bakkerij - Syntra leertijd
Opleiding "Medewerker bakkerij"
De medewerker bakkerij helpt in opdracht (banket)bakkerijproducten te bereiden, verwerken en degen en beslagen af te bakken, om ze volgens de voorschriften van de voedselveiligheid af te werken teneinde de gemaakte producten verkoopsklaar te maken
Voor deze duale opleiding kan de school een aanloopfase organiseren.
Tijdens de aanloopfase word je voorbereid op de instap in duaal leren.
Er wordt een individueel traject voor jou uitgewerkt. Duur en inhoud van de aanloopfase liggen niet vast.
De aanloopfase kan je maar volgen als je van de klassenraad, na screening, het bindend advies: ‘Aanloopfase’ hebt gekregen. Meer info op school.
Interessante links
Waar kan ik "Medewerker bakkerij" volgen? |
||||||||
|
Medewerker bakkerij - Syntra leertijd |
Opleiding "Medewerker bakkerij"
De medewerker bakkerij helpt in opdracht (banket)bakkerijproducten te bereiden, verwerken en degen en beslagen af te bakken, om ze volgens de voorschriften van de voedselveiligheid af te werken teneinde de gemaakte producten verkoopsklaar te maken
Voor deze duale opleiding kan de school een aanloopfase organiseren.
Tijdens de aanloopfase word je voorbereid op de instap in duaal leren.
Er wordt een individueel traject voor jou uitgewerkt. Duur en inhoud van de aanloopfase liggen niet vast.
De aanloopfase kan je maar volgen als je van de klassenraad, na screening, het bindend advies: ‘Aanloopfase’ hebt gekregen. Meer info op school.
Interessante links
Waar kan ik "Medewerker bakkerij" volgen? |
||||||||
|