Volwassenen
Contactcentermedewerker
Beschrijving
De opleiding contactcentermedewerker heeft als doel contactcentermedewerkers op te leiden die kunnen instaan voor de klantenondersteuning en opvolging in een niet-(technisch) gespecialiseerde context.
Dit impliceert :
- zowel het geven van advies en informatie op vraag van de klant,
- het opnemen van bestellingen en het antwoorden op klachten,
- alsook het zelf contact opnemen met (potentiële) klanten in functie van een enquête- of verkoopactiviteit.
De contactcentermedewerker krijgt te maken met (al dan niet doorgedreven) vormen van telefoon-computerintegratie.
In de opleiding Contactcentermedewerker leert de cursist volgens afgesproken procedures:
- met contactcenterapparatuur werken
- contactcenterapparatuur simultaan gebruiken
- klantgericht communiceren
- telefonisch informatie geven en inwinnen
- een verkoopgesprek voeren
- een advies- en servicegesprek voeren
- antwoorden op klachten
- een klantencontact administratief afhandelen
- rapporteren over problemen of procedures
- product- en bedrijfskennis verwerven.
Situering
Studiegebied | Logistiek en verkoop |
Diplomagericht | Ja |
Studieomvang | 440 lestijden |
Sanctie
De opleiding leidt na 44O lestijden tot het certificaat CONTACTCENTERMEDEWERKER.
Instellingen
Centrum voor Volwassenenonderwijs Kisp
Holstraat 95 9000 Gent
09 216 84 84
GO! Centrum voor Volwassenenonderwijs Antwerpen
Distelvinklaan 22 2660 Antwerpen
03 376 12 00
GO! Centrum voor volwassenenonderwijs Scala
Hugo Verrieststraat 68 8800 Roeselare
05 625 47 13
Centrum voor Volwassenenonderwijs Leren Beleven Creëren
Sudermanstraat 5 2000 Antwerpen
03 375 68 58
Centrum voor Volwassenenonderwijs Cursa
Halmstraat 12 3600 Genk
08 984 99 03
Beroepen
Linken
Callcenter inbound-outbound (m/v/x) - Beroepsprofiel Competent
Contactcentermedewerker - Opleidingsprofiel SecVO
Contactcentermedewerker |
Beschrijving
De opleiding contactcentermedewerker heeft als doel contactcentermedewerkers op te leiden die kunnen instaan voor de klantenondersteuning en opvolging in een niet-(technisch) gespecialiseerde context.
Dit impliceert :
- zowel het geven van advies en informatie op vraag van de klant,
- het opnemen van bestellingen en het antwoorden op klachten,
- alsook het zelf contact opnemen met (potentiële) klanten in functie van een enquête- of verkoopactiviteit.
De contactcentermedewerker krijgt te maken met (al dan niet doorgedreven) vormen van telefoon-computerintegratie.
In de opleiding Contactcentermedewerker leert de cursist volgens afgesproken procedures:
- met contactcenterapparatuur werken
- contactcenterapparatuur simultaan gebruiken
- klantgericht communiceren
- telefonisch informatie geven en inwinnen
- een verkoopgesprek voeren
- een advies- en servicegesprek voeren
- antwoorden op klachten
- een klantencontact administratief afhandelen
- rapporteren over problemen of procedures
- product- en bedrijfskennis verwerven.
Situering
Studiegebied | Logistiek en verkoop |
Diplomagericht | Ja |
Studieomvang | 440 lestijden |
Sanctie
De opleiding leidt na 44O lestijden tot het certificaat CONTACTCENTERMEDEWERKER.
Instellingen
Centrum voor Volwassenenonderwijs Kisp
Holstraat 95 9000 Gent
09 216 84 84
GO! Centrum voor Volwassenenonderwijs Antwerpen
Distelvinklaan 22 2660 Antwerpen
03 376 12 00
GO! Centrum voor volwassenenonderwijs Scala
Hugo Verrieststraat 68 8800 Roeselare
05 625 47 13
Centrum voor Volwassenenonderwijs Leren Beleven Creëren
Sudermanstraat 5 2000 Antwerpen
03 375 68 58
Centrum voor Volwassenenonderwijs Cursa
Halmstraat 12 3600 Genk
08 984 99 03
Linken
Callcenter inbound-outbound (m/v/x) - Beroepsprofiel Competent
Contactcentermedewerker - Opleidingsprofiel SecVO