Marketing and digital transformation (E) - Master-na-master
Studiepunten
60
Marketing and digital transformation (E) - Master-na-master |
Algemene info
Hieronder kan je de inhoudelijke informatie van de opleiding per instelling raadplegen.
Studiepunten
60
Bijzondere toelatingsvoorwaarden
Candidates for our Master programmes should fulfill one of the below requirements:
- hold a university (academic) degree of at least 4 years of study from an institution that is recognized by the relevant authorities.
- hold a 3-year academic degree and at least one year of full-time work experience
- Hold a 3-year academic degree and an additional 1-year degree (minimum 60 ECTS credits).
- hold a 4-year professional degree and have a good GMAT result (min 550). Examples are degrees from Universities of Applied Sciences, e.g. HBO in The Netherlands or Fachhochschule in Germany.
These requirements are valid for both Belgian and international students.
TOELATINGSVOORWAARDEN
Je moet in bezit zijn van een masterdiploma.
Er is altijd minstens 1 master die rechtstreekse toegang biedt.
De instellingen kunnen de rechtstreekse toelating beperken tot afgestudeerden van specifieke masters.
Als jouw masterdiploma geen rechtstreeks toegang biedt, kan de instelling het volgen van een voorbereidingsprogramma opleggen.
Extra taalvoorwaarden voor internationale studenten
De onderwijsinstellingen kunnen het slagen in een examen in de onderwijstaal opleggen als toelatingseis voor houders van een buitenlands diploma.
Situering
Opleiding: Marketing and digital transformation (E)
Studieniveau: Master-na-master - HO
Studiegebied: Economische en Toegepaste economische wetenschappen
Belangstellingsdomeinen: Handel-zaken, Overtuigen-besturen,
Gegevens bijgewerkt tot 29-10-2021 |
Marketing and digital transformation (E) - Master-na-master |
Algemene info
Hieronder kan je de inhoudelijke informatie van de opleiding per instelling raadplegen.
Studiepunten
60
Bijzondere toelatingsvoorwaarden
Candidates for our Master programmes should fulfill one of the below requirements:
- hold a university (academic) degree of at least 4 years of study from an institution that is recognized by the relevant authorities.
- hold a 3-year academic degree and at least one year of full-time work experience
- Hold a 3-year academic degree and an additional 1-year degree (minimum 60 ECTS credits).
- hold a 4-year professional degree and have a good GMAT result (min 550). Examples are degrees from Universities of Applied Sciences, e.g. HBO in The Netherlands or Fachhochschule in Germany.
These requirements are valid for both Belgian and international students.
TOELATINGSVOORWAARDEN
Je moet in bezit zijn van een masterdiploma.
Er is altijd minstens 1 master die rechtstreekse toegang biedt.
De instellingen kunnen de rechtstreekse toelating beperken tot afgestudeerden van specifieke masters.
Als jouw masterdiploma geen rechtstreeks toegang biedt, kan de instelling het volgen van een voorbereidingsprogramma opleggen.
Extra taalvoorwaarden voor internationale studenten
De onderwijsinstellingen kunnen het slagen in een examen in de onderwijstaal opleggen als toelatingseis voor houders van een buitenlands diploma.
Situering
Opleiding: Marketing and digital transformation (E)
Studieniveau: Master-na-master - HO
Studiegebied: Economische en Toegepaste economische wetenschappen
Belangstellingsdomeinen: Handel-zaken, Overtuigen-besturen,
Gegevens bijgewerkt tot 29-10-2021 |