Management : International Marketing Strategy (E) - Master
Studiepunten
60
Management : International Marketing Strategy (E) - Master |
TOELATINGSVOORWAARDEN
Het bezit van de graad van bachelor, verworven in een academische gerichte bacheloropleiding, geeft recht op een rechtstreekse toegang tot minstens één masteropleiding.
Andere manieren om van een bachelor door te stromen naar een master:
- na een professioneel gerichte bacheloropleiding dient er een schakelprogramma te worden gevolgd.
- na een academische bacheloropleiding met een andere kwalificatie dient er eventueel een voorbereidingsprogramma te worden gevolgd.
Extra taalvoorwaarden voor internationale studenten
De onderwijsinstellingen kunnen het slagen in een examen in de onderwijstaal opleggen als toelatingseis voor houders van een buitenlands diploma.
Situering
Opleiding: Management
Afstudeerrichting: International Marketing Strategy (E)
Studieniveau: Master - HO
Studiegebied: Economische en Toegepaste economische wetenschappen
Belangstellingsdomeinen: Handel-zaken, Overtuigen-besturen, Wiskunde-cijferwerk,
Schoolvakken SO: Economie, Toegepaste economie,
Vervolgopleidingen
Na een masteropleiding kan je, binnen het hoger onderwijs, verder studeren in:
een master-na-master
Volgende Ma-na-Ma's sluiten aan op Management: International Marketing Strategy (E)
Eventueel zijn er nog andere mogelijkheden op basis van uw gevolgd studietraject. Raadpleeg de hogeschool voor meer informatie.
een postgraduaat
De toelating tot een postgraduaat verschilt per opleiding. Raadpleeg de toelatingsvoorwaarden per opleiding.
een bachelor-na-bachelor
Verder studeren kan ook in een Ba-na-Ba. De toelatingsvoorwaarden kunnen verschillen per opleiding.
een lerarenopleiding
Na een masteropleiding kan je via een verkorte educatieve masteropleiding leraar worden. Deze opleiding neemt 60 studiepunten in beslag en wordt georganiseerd door een universiteit. Meer info.
Beroepsuitwegen
This programme enables students to function optimally within organizations and to assume management functions, especially in the context of dynamic international markets.
Competences such as project team work, creative business problem solving and management reporting will be developed.
Alumni occupy prominent functions in companies all around the world.
They testify to the dynamism of our high-level training.
Graduates with the specialization International Marketing Strategy (IMS) take up marketing management functions in high-tech multinational firms.
Graduates with the specialization Management Information Systems (MIS) become ICT consultants or ICT project managers.
Hier een overzicht van mogelijke aansluitende beroepen uit de beroependatabase van onderwijskiezer.
Er kunnen steeds nog andere mogelijkheden zijn.
Klik op een beroep voor meer informatie.
Mogelijke beroepen
Gegevens bijgewerkt tot 21-02-2022 |
Management : International Marketing Strategy (E) - Master |
TOELATINGSVOORWAARDEN
Het bezit van de graad van bachelor, verworven in een academische gerichte bacheloropleiding, geeft recht op een rechtstreekse toegang tot minstens één masteropleiding.
Andere manieren om van een bachelor door te stromen naar een master:
- na een professioneel gerichte bacheloropleiding dient er een schakelprogramma te worden gevolgd.
- na een academische bacheloropleiding met een andere kwalificatie dient er eventueel een voorbereidingsprogramma te worden gevolgd.
Extra taalvoorwaarden voor internationale studenten
De onderwijsinstellingen kunnen het slagen in een examen in de onderwijstaal opleggen als toelatingseis voor houders van een buitenlands diploma.
Situering
Opleiding: Management
Afstudeerrichting: International Marketing Strategy (E)
Studieniveau: Master - HO
Studiegebied: Economische en Toegepaste economische wetenschappen
Belangstellingsdomeinen: Handel-zaken, Overtuigen-besturen, Wiskunde-cijferwerk,
Schoolvakken SO: Economie, Toegepaste economie,
Vervolgopleidingen
Na een masteropleiding kan je, binnen het hoger onderwijs, verder studeren in:
een master-na-master
Volgende Ma-na-Ma's sluiten aan op Management: International Marketing Strategy (E)
Eventueel zijn er nog andere mogelijkheden op basis van uw gevolgd studietraject. Raadpleeg de hogeschool voor meer informatie.
een postgraduaat
De toelating tot een postgraduaat verschilt per opleiding. Raadpleeg de toelatingsvoorwaarden per opleiding.
een bachelor-na-bachelor
Verder studeren kan ook in een Ba-na-Ba. De toelatingsvoorwaarden kunnen verschillen per opleiding.
een lerarenopleiding
Na een masteropleiding kan je via een verkorte educatieve masteropleiding leraar worden. Deze opleiding neemt 60 studiepunten in beslag en wordt georganiseerd door een universiteit. Meer info.
Beroepsuitwegen
This programme enables students to function optimally within organizations and to assume management functions, especially in the context of dynamic international markets.
Competences such as project team work, creative business problem solving and management reporting will be developed.
Alumni occupy prominent functions in companies all around the world.
They testify to the dynamism of our high-level training.
Graduates with the specialization International Marketing Strategy (IMS) take up marketing management functions in high-tech multinational firms.
Graduates with the specialization Management Information Systems (MIS) become ICT consultants or ICT project managers.
Hier een overzicht van mogelijke aansluitende beroepen uit de beroependatabase van onderwijskiezer.
Er kunnen steeds nog andere mogelijkheden zijn.
Klik op een beroep voor meer informatie.
Mogelijke beroepen
Gegevens bijgewerkt tot 21-02-2022 |