Supervisor callcenter (M/V/X)
- Beschrijving
- Opleiding
- Arbeidsmarkt
- Beroepssector
- Linken
Wat is, wat doet een Supervisor callcenter ?
In hoofdzaak begeleid je een of meerdere teams van callcenter-medewerkers.
Je volgt de projecten op.
Je informeert en stuurt het team, je geeft feedback, je bewaakt de kwaliteit.
Je rapporteert intern aan het team en het management en extern aan de klant.
Je staat in voor een vlotte informatiestroom tussen het management en het team.
OPLEIDINGEN Graduaten
Marketing- en communicatiesupport: Communicatiesupport (Graduaatsopleiding - HO )
Sales Support (Graduaatsopleiding - HO )
Sales Support (Graduaatsopleiding - HO )
OPLEIDINGEN HO - Prof. Bachelors
Bedrijfsmanagement: Marketing (Professionele bachelor - HO )
Business Management: Marketing (E) (Professionele bachelor - HO )
Communicatie: Commerciële communicatie (Professionele bachelor - HO )
Communicatie: Public relations en voorlichting (Professionele bachelor - HO )
Communicatie: zonder specifieke afstudeerrichtingen (Professionele bachelor - HO )
International Communication and Media - ICM (E) (Professionele bachelor - HO )
International Organisation & Management (E) (Professionele bachelor - HO )
Organisatie en management (Office management): zonder specifieke afstudeerrichtingen (Professionele bachelor - HO )
Business Management: Marketing (E) (Professionele bachelor - HO )
Communicatie: Commerciële communicatie (Professionele bachelor - HO )
Communicatie: Public relations en voorlichting (Professionele bachelor - HO )
Communicatie: zonder specifieke afstudeerrichtingen (Professionele bachelor - HO )
International Communication and Media - ICM (E) (Professionele bachelor - HO )
International Organisation & Management (E) (Professionele bachelor - HO )
Organisatie en management (Office management): zonder specifieke afstudeerrichtingen (Professionele bachelor - HO )