Nieuw(s) op onderwijskiezer
26-03-2024 | Nieuwsbrief Onderwijskiezer maart 2024 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
08-12-2023 | Nieuwsbrief Onderwijskiezer - december 2023 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Volwassenenonderwijs
We hebben tevens in beeld gebracht welke opleidingen eventueel duaal georganiseerd kunnen worden, welke leiden tot een diploma SO en welke op dit moment niet worden ingericht.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
06-10-2023 | Nieuwsbrief Onderwijskiezer - oktober 2023 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27-04-2023 | Nieuwsbrief Onderwijskiezer april 2023 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Verschuiving van info hoger onderwijs en STEM naar informatie in de rand.
Op de pagina van de graduaatsopleidingen volgen we de criteria die we ook bij de professionele bachelors hanteren. Vanaf nu heb je aparte fiches per afstudeerrichting in de graduaatsopleiding. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
03-03-2023 | Nieuwsbrief Onderwijskiezer maart 2023 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De vernieuwingen situeren zich vnl. in het segment ‘Secundair onderwijs’.
Wil je de nieuwe studierichtingen van het 5e jaar SO (vanaf 2023-2024) op Onderwijskiezer.be makkelijk terugvinden? Dan heb je verschillende mogelijkheden:
1) Op het segment SO klik je op de titel ‘Structuur SO’ en scrol je naar beneden tot bij het schema ‘De structuur SO vanaf 2023-2024’. Daar kan je de studierichtingen binnen de verschillende finaliteiten raadplegen.
2) Op het segment SO kan je ook overzichten van de nieuwe studierichtingen raadplegen via:
(wel een dan beetje naar beneden scrollen op het segment SO)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||